هر روز هفته شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰

کسب درامد آی پی رنک

کسب درامد آی پی رنک
آی پی رنک چیست؟

 

آی پی رنک یک سامانه افزایش بازدید و بهبود حرفه ای رتبه الکسا و گوگل است .
این یک سایت افزایش بازدید با بهترین روش موجود است به گونه ای که در بهبود رتبه الکسای سایت شما تاثیر شگرفی خواهد داشت و همچنین کسب امتیاز به ازای بازدید از سایت ها می باشد به گونه ای که در ازای بارگذاری سایت ها با توجه به زمان تعریف شده، میتوانید به صورت 24 ساعته کسب امتیاز کنید و بازدید خودتون را روز به روز افزایش بدید.
در این سیستم نیازی به فعالیت خاصی نیست و فقط کافیست روزانه به پنل کاربری خود مراجعه کرده و با کلیک بر روی شروع کسب امتیاز، اقدام به کسب امتیاز نمائید و در نهایت بازدید سایتتان را افزایش دهید.
در حال حاضر این سایت با توجه به سیستم های موجود در اینترنت، بهترین روش افزایش بازدید و بهیود رتبه الکسا خواهد بود، نه مزاحمتی برای سایت یا وبلاگ شما خواهد بود که پاپ آپی بازد شود و نه کدی را باید در وب سایت خود قرار دهید! هم میتوانید بازدید کنید و بازدید بگیرید هم میتوانید با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازدید را خریداری کنید و ما برای شما بازدید ارسال خواهیم کرد.
همینطور در صورتی که میخواهید در آی پی رنک درامد داشته باشید نیز این امکان میسر است .
شما میتوانید با بازدیدگیری و فعالیت در روز به ازای هر بازدید مبلغ تعیین شده ای را دریافت نمایید،برای مشاهده درآمد هر بازدید به پیشخوان پنل کاربری خود مراجعه نمایید .
 
چگونه کسب امتیاز کنیم؟

برای کسب امتیاز، بعد از اینکه به پنل کاربری خود مراجعه کردید، بر روی گزینه شروع کسب امتیاز کلیک کنید. در صفحه باز شده با سه گزینه زرد رنگ مواجه خواهید بود. بر اساس سطح کاربری خود گزینه مربوطه را انتخاب نمائید.
حتما به دستورات آن صفحه توجه نمائید در غیر اینصورت کسب امتیاز شما با اختلال مواجه خواهد شد.
 
امکان کسب درآمد از سایت هم میسره ؟!؟!

بله ، شما میتوانید با بازدیدگیری کسب درآمد کنید.
در پنل کاربریتون نرخ بازدید تعریف شده که 0.72 ریال به ازای هر بازدید در نظر گرفته شده.
مثال:
کاربران برنزی هر دقیقه 10 بازدید انجام میدهند،که در یک ساعت معادل 600 بازدید و در 24 ساعت 14400 بازدید میشود که معادل10368 ریال میشود و ماهیانه 311040 ریال است.
کاربران نقره ای هر دقیقه 15 بازدید انجام میدهند،که در یک ساعت معادل 900 بازدید و در 24 ساعت 21600 بازدید میشود که معادل15552ریال میشود و ماهیانه 466560 ریال است.
کاربران طلایی هر دقیقه 20 بازدید انجام میدهند،که در یک ساعت معادل 1200 بازدید و در 24 ساعت 28800 بازدید میشود که معادل20736 ریال میشود و ماهیانه 622080 ریال است.
 
برای ثبت نام روی بنر کلیک کنید
 
 
آی پی رنک
 
 
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...